مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 23:052015-04-19سياسي

سردار مویدی : مجلس باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از عملکرد مجلس شورای اسلامی در بحث قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر و دخانی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار مویدی در برنامه quotation mark تیتر quotation mark امشب شبکه خبر با موضوع quotation mark واکاوی عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر quotation mark گفت: ما نمی توانیم بحث ترانزیت مواد مخدر را نادیده بگیریم چرا که نه با آرمان ما و نه با قوانین ما سازگار نیست و باید با ترانزیت یک گرم تا ده ها تن مواد مخدر مبارزه کنیم حتی شده به قیمت از دست دادن جانمان.

وی افزود: اگر مبارزه با ترانزیت ، ورود و خرید و فروش مواد مخدر را بیشتر نکنیم قطعا آسیب های اجتماعی بیشتر به ما خواهد خورد.

مویدی با بیان اینکه بهتر است کارنامه هر یک از دستگاه های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور جداگانه بررسی شود گفت: در مجموع باید گفت در سال 93 چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی نسبت به دو سه دهه گذشته عملکرد بهتری داشته ایم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند افزود: متاسفانه سال گذشته در مجلس قوانینی مصوب شد که در مجالس گذشته تصویب نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مویدی : مجلس باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند

سردار مویدی : مجلس باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند