مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 23:052015-04-19سياسي

دیدار دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با امیرعبداللهیان


در دیدار محمد فرج احمد عزیز دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان، تحولات عراق و مسائل منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت امور خارجه ، حسین امیرعبداللهیان در این ملاقات ضمن اهمیت مناسبات جمهوری اسلامی ایران با عراق، بر استمرار حمایت همه جانبه کشورمان از دولت و ملت عراق در روند مبارزه علیه تروریسم تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت ثبات و امنیت در عراق، وحدت و انسجام ملی را عاملی کلیدی در عبور این کشور از شرایط حساس کنونی ارزیابی کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان با اشاره به مناسبات خوب و دوستانه جمهوری اسلامی ایران با همه اقوام و مذاهب عراق، افزود : سیاست اصولی ایران در عراق، حمایت از وحدت و تمامیت ارضی این کشور، حسن همجواری و کمک به تحکیم ثبات و امنیت آن است، لذا همانگونه که در مقابله با تروریسم و داعش در عراق، به کمک دولت مرکزی این کشور پرداخت، پس از درخواست مقام های اقلیم کردستان عراق، با همان سرعت به یاری مردم این کشور شتافت و با همین رویکرد نسبت به اهل سنت، مسیحیان، ایزدی ها و سایر اقوام و مذاهب این کشور عمل می کند.

امیرعبداللهیان بااستقبال از پیشنهاد طرف کرد مبنی بر استمرار مشورتها و تبادل نظر در خصوص مسائل جهان اسلام، ابراز آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با امیرعبداللهیان

دیدار دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با امیرعبداللهیان