مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 22:452015-04-19سياسي

رییس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس: موفق نبوده ایم


رییس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس شورای اسلامی عملکرد دستگاه های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر را ناموفق خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد حسین قربانی در برنامه quotation mark تیتر quotation mark امشب شبکه خبر با موضوع quotation mark واکاوی عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر quotation mark گفت: چیدمان دستگاه های عضو این ستاد مهم است که در حال حاضر صحیح نیست و از رییس جمهور می خواهیم این چیدمان را اصلاح کند.

وی با زیر سئوال بردن عملکرد دستگاه های زیرمجموعه ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: اگر کشفیاتی که تا کنون صورت گرفته انجام نمی شد و ورودی های کشور بدین نحو دیده بانی نمی شد مصرف مواد مخدر در کشور بیشتر می شد؟.

قربانی بحث فرهنگی مبارزه با مواد مخدر را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ما باید این را بپذیریم که اعتیاد ،بیماری است و همیشه برخورد مقابله ای و تهاجمی نداشته باشیم.

رییس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس افزود: در حال حاضر در برخی روستاها و مکان هایی در اطراف شهرها و حتی تهران تهیه مواد مخدر از تهیه نان سنگک راحتتر است.

قربانی با بیان اینکه باید از تجربیات کشورهای موفق در مبارزه با مواد مخدر الگو بگیریم گفت: من معتقدم آمار یک میلیون و 385 هزار معتاد در کشور غیر واقعی و بیش از این است با این حال ساماندهی و صدور شناسنامه برای این افراد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس: موفق نبوده ایم

رییس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس: موفق نبوده ایم