مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 22:202015-04-19سياسي

استاندار خراسان رضوی: برای ارتقای فرهنگ خراسان رضوی از تشریفات دوری کنیم


باید از تشریفات و تعریف ها دوری کرد و به سمت کار های عملیاتی برای ارتقای فرهنگ و هنر استان و استفاده از ظرفیت ها برویم.

- " از مشهد، علیرضا رشیدیان امشب در اتاق گفت وگوی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اتاق گفت وگو باید تبدیل به مکانی شود که دارای مقدماتی از جمله فعالیت شش کارگروه در حوزه فرهنگ و هنر استان باشد تا موضوعات برای تصمیم گیری آماده شود.

وی افزود: باید از تشریفات و تعریف ها دوری کرد و به سمت کار های عملیاتی برای ارتقای فرهنگ و هنر استان و استفاده از ظرفیت ها برویم تا فرهنگ و هنر ما شاهد پیشرفتی در خور استان خراسان رضوی باشد.

رشیدیان تاکید کرد: عاملی که می تواند برای یک کشور پیشرفت و توسعه را در بر داشته باشد استفاده از نخبگان، فرهیختگان و مفاخر است و باید همفکری و همدلی در بین اهالی هنر بیشتر شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید برای اقدامات برنامه ریزی و اراده داشت، بیان کرد: نباید فقط منتظر بودجه و حمایت مسئولان و سازمان ها باشیم باید اول برنامه ریزی و اراده مناسب از سوی افراد وجود داشته باشد و بعد به فکر تامین منابع مالی بود.

وی در ارتباط با تامین سالن برای استفاده هنرمندان در رشته های مختلف اظهار کرد: ما سالن های چندمنظوره بسیاری در استان داریم همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: برای ارتقای فرهنگ خراسان رضوی از تشریفات دوری کنیم

استاندار خراسان رضوی: برای ارتقای فرهنگ خراسان رضوی از تشریفات دوری کنیم