مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 21:402015-04-19سياسي

نماینده ولی فقیه در گلستان: بدون دغدغه مسئولان، کشاورزی متحول نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان گلستان، تحول در کشاورزی را نیازمند دغدغه جدی مسئولان دانست و گفت: بدون دغدغه مسئولان، کشاورزی از وضعیت اسفبار کنونی خارج نمی شود.

- " از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی امشب در دیدار با کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان گلستان اظهار داشت: در گذشته های دور، کشاورزان یک سر و گردن از دیگران بالاتر بودند، اما الان کشاورزان از وضعیت بد کشاورزی گلایه دارند.

وی با بیان اینکه کشاورزی کشور به ویژه استان گلستان به تحول اساسی نیاز دارد، افزود: باید با کارهای اساسی و زیربنایی، اثرات تحول را در بخش کشاورزی و زندگی کشاورزان مشاهده کنیم.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کارهایی که برای تحول در کشاورزی لازم است را باید با جدیت و تلاش مضاعف، پیگیری کنید تا به نتیجه برسید.

نورمفیدی ادامه داد: افراد تحصیل کرده و صاحبنظر کشاورزی در استان گلستان باید دغدغه رفع مشکلات و تحول در کشاورزی را داشته باشند، اگر دغدغه جدی وجود داشته باشد، به هر طریق ممکن برای رفع مشکلات، راه حلی پیدا می شود.

به گفته وی، از اینکه کشاورزی ما چنین وضعیت نامناسب و اسفباری دارد باید ناراحت باشید تا این ناراحتی، شما را وادار به پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در گلستان: بدون دغدغه مسئولان، کشاورزی متحول نمی شود

نماینده ولی فقیه در گلستان: بدون دغدغه مسئولان، کشاورزی متحول نمی شود