مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 21:202015-04-19سياسي

بررسی وضعیت یمن در کمیسیون امنیت مجلس


وضعیت یمن با حضور امیر عبدالهیان در کمیسیون امنیت مجلس بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در ابتدای جلسه بروجردی رییس کمیسیون گزارشی از سفر اخیر هیات پارلمانی به روسیه و جمهوری تاتارستان به اعضاء کمیسیون ارائه کرد.

وی ادامه داد: بروجردی در جلسه امروز گفت که روابط با روسیه به عنوان یکی از همسایگان کشور ما و عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل از اهمیت ویژه ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و گام های جدید این کشور مبنی بر دادن سامانه دفاعی S300 و فعال کردن قرارداد نفتی توسط این کشور که در بالاترین سطح بطور رسمی اعلام شد قابل تقدیر است.

نماینده مردم ورامین در مجلس همچنین اظهار کرد: بروجردی در ادامه به اهمیت رابطه با جمهوری تاتارستان که اخیراً رییس جمهور این کشور به ایران سفر کرده بود، اشاره کرد و گفت که روابط تجاری و اقتصادی در کنار گسترش رابطه با روسیه تقویت شود.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این جلسه سه محور اصلی مذاکره در سفر روسیه را روابط دو جانبه، بحران های منطقه ای بویژه بحران یمن و روند مذاکرات هسته ای برشمرد و بر ضرورت تقویت هر چه بیشتر روابط با روسیه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت یمن در کمیسیون امنیت مجلس

بررسی وضعیت یمن در کمیسیون امنیت مجلس