مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 19:002015-04-19فناوري

مدیران اپراتورهای تلفن همراه بر سر یک میز


نخستین نشست مشترک مدیران اپراتور تلفن همراه کشور و شرکت مخابرات ایران با حضور معاون وزیر ارتباطات و رییس کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی به میزبانی شرکت رایتل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این نشست با اشاره به هدف برگزاری این جلسه گفت: این نشست ها می تواند ارایه خدمات با کیفیت در آینده بازار فناوری اطلاعات را به همراه داشته باشد .

علی اصغر عمیدیان اضافه کرد: اگر هماهنگی بین اپراتورها به نحو صحیح شکل بگیرد می تواند باعث ارتقای کیفیت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات شود.

وی افزود : موضوعات مهمی مانند هم کدی، رومینگ، جابجایی شماره بین اپراتورهای تلفن همراه و ارتباطات داخلی نیازمند همکاری بین اپراتوری است.

در این نشست مدیران عامل سه اپراتور همراه کشور و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نظرها و مشکلات خود را بیان کردند و رییس سازمان تنظیم مقررات نیز به آنها پاسخ گفت .

همچنین مقرر شد این جلسات هر ماه یکبار و به میزبانی یکی از اپراتورها برگزار شود که جلسه بعدی در شرکت مخابرات ایران مقرر شد.

عمیدیان در پاسخ به اظهار نظر مدیرعامل اپراتور اول همراه اول درباره تامین نشدن منابع مالی از صندوق توسعه ملی گفت: اولویت هشتم در تخفیف ارز مربوط به حوزه فناوری اطلاعات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اپراتورهای تلفن همراه بر سر یک میز

مدیران اپراتورهای تلفن همراه بر سر یک میز