مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 18:352015-04-19سياسي

در جلسه شورای فرهنگ عمومی تأکید شد سریال شاه اسماعیل در اردبیل تولید می شود


جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با محوریت تولید و ساخت سریال شاه اسماعیل در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در این جلسه که عصر امروز و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اهمیت ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی را به عنوان یک ضرورت و اولویت مورد تاکید قرار داد.

آیت الله سید حسن عاملی اظهار کرد: باید ساخت این سریال همراه با تأمل و دقت نظر بیشتر با غنا و محتوای برجسته انجام شود که قطعاً تولید این فیلم و سریال می تواند گواهی روشن بر جایگاه عظیم اردبیل در تاریخ تثبیت و اعتلای جایگاه شیعه در کشورمان باشد.

وی تصریح کرد: باید تولید این اثر بدون تحریف به شکل دقیق و روشن همراه با بررسی دقیق تاریخی انجام شده تا یک اثر مناسب، شایسته و آبرومند در سطح ملی، استانی و بین المللی تولید و مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل از مسئولان خواست تا در تأمین اعتبار مورد نیاز ساخت این سریال پیگیری های لازم را انجام داده و اقدامات جدی در این زمینه به انجام برسد.

عاملی به تقدیر ارزشمند مقام معظم رهبری از جامعه قرآنی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ارزیابی فعالیت جامعه قرآنی استان به ویژه درخشش قاری و حافظ برتر قرآن، این استان در بین 70 کشور جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه شورای فرهنگ عمومی تأکید شد سریال شاه اسماعیل در اردبیل تولید می شود

در جلسه شورای فرهنگ عمومی تأکید شد سریال شاه اسماعیل در اردبیل تولید می شود