مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 18:052015-04-19سياسي

معاون دانشگاه پیام نور: سبک زندگی قرآنی راه حل بسیاری از مشکلات جامعه است


باید بتوانیم سبک زندگی قرآنی را در جامعه پیاده کنیم و اگر به این سبک از زندگی توجه داشته باشیم بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

- " از قم، کریم نجفی برزگر بعد از ظهر امروز در گردهمایی دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور که با حضور آیت الله حائری شیرازی در مجمع یاوران مهدی(عج) در حال برگزاری است اظهار کرد: در دانشگاه پیام نور به اجرای فعالیت های فرهنگی اهتمام لازم وجود دارد و فعالیت های صورت گرفته در عرصه قرآن در این دانشگاه مصداق همدلی و مدیریت جهادی است.

وی در ادامه گفت: یکی از راه هایی که می توانیم شاهد تعالی و پیشرفت در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور باشیم ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی است.

معاون دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه قرآن موجب شکوفایی دل ها و قلب ها می شود گفت: برای اینکه به باطن قرآن برسیم باید دستورات قرآن را عملی کنیم.

نجفی برزگر به برگزاری جشنواره قرآنی در استان اصفهان در سال 93 اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری آن همایش که با پیام آیت الله جوادی آملی برگزار شد از سوی نماینده ولی فقیه در این استان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ضرورت تاثیرگذاری برنامه های قرآنی را استمرار در اجرای آن دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم سبک زندگی قرآنی را در جامعه پیاده کنیم و اگر به این سبک از زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه پیام نور: سبک زندگی قرآنی راه حل بسیاری از مشکلات جامعه است

معاون دانشگاه پیام نور: سبک زندگی قرآنی راه حل بسیاری از مشکلات جامعه است