مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 17:302015-04-19سياسي

آیت الله حائری شیرازی: اسلام شناسی در محیط های دانشگاهی تقویت شود


با تقویت اسلام شناسی در محیط های دانشگاهی در عرصه های مختلف به الگوهای ارزنده ای دست خواهیم یافت.

- " از قم، آیت الله محی الدین حائری شیرازی بعد از ظهر امروز در نخستین گردهمایی فرهنگی و آموزشی دبیران کانون های دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که در مجتمع یاوران مهدی(عج) در حال برگزاری است با اشاره به اینکه بشر در زندگی خود نیازمند نور قرآن است بیان کرد: همه انسان ها محتاج منبع نورانی وحی هستند.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام بر صبر در برابر حوادث و مصیبت ها تاکید شده است بیان کرد: ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی برابر مصائب صبر کردند و کسی که بخواهد از صبر دوری کند ایمانش نیز به خطر می افتد.

استاد حوزه علمیه ضرورت توجه به دین و تفقه در آن را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برآیند تفقه در دین بصیرت است و فعالان عرصه فرهنگی باید تفقه در دین را بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال ایجاد نظام افراط و تفریط در بین مسلمانان هستند خاطرنشان کرد: تشکیل گروه هایی همچون وهابیت و داعش گامی در مسیر این هدف است.

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به حمله عربستان به یمن بیان کرد: با تلاش آنها امروز شاهد هستیم در حالی عربستان مردم بی گناه یمن را بمباران می کند که اسراییلی ها در آسودگی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حائری شیرازی: اسلام شناسی در محیط های دانشگاهی تقویت شود

آیت الله حائری شیرازی: اسلام شناسی در محیط های دانشگاهی تقویت شود