مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 17:202015-04-19سياسي

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر: هنر تئاتر در مشگین شهر غریب مانده است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر گفت: هنر تئاتر در سال های اخیر مغفول مانده و نتوانستیم جایگاهی شایسته برای فعالیت های آن تعریف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، علیرضا رستمی عصر امروز در نشست هم اندیشی فعالان حوزه نمایش در مشگین شهر با اشاره به نامگذاری سال 94 از طرف مقام معظم رهبری بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: انتظار داریم هنرمندان فعال عرصه نمایش به اهمیت شعار سال توجه کرده و با اهتمام، همدلی و صمیمیت زمینه رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر در شهرستان به خصوص فعالیت های نمایشی تأثیرگذار را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: زبان هنر زبان تأثیرگذار است و شایسته است هنرمندان به ارائه آثار فاخر و اثر گذار برای حل مشکلات و ناهنجاری های جامعه تلاش کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر با ارائه گزارش مختصری از تئاتر و هنر نمایش مشگین شهر از مغفول ماندن هنر تئاتر در شهرستان و مشکلات موجود و گذشته انجمن نمایش ابراز ناراحتی کرده و خواستار توجه جدی هنرمندان و کمک های آنها در این زمینه شد و همگان را دعوت به همکاری و مساعدت برای حل مشکلات و فعال شدن انجمن نمایش کرد.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید در مسیری حرکت کنیم تا فعالیت های فرهنگی، هنری گسترش پیدا کرده و فعالان این عرصه با علاقمندی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر: هنر تئاتر در مشگین شهر غریب مانده است

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر: هنر تئاتر در مشگین شهر غریب مانده است