مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 17:002015-04-19اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری حمایت از صندوق توسعه بخش کشاورزی در مازندران


تفاهم نامه همکاری حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران توسط مدیران ارشد استانداری مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران و شرکت مادرتخصصی توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی به امضا رسید.

- " از ساری، با توجه به اهمیت تأسیس صندوق های خرد روستایی با محوریت زنان روستا، بعدازظهر امروز جلسه ای با هدف بررسی چالش های پیش رو همچنین حمایت و تقویت این صندوق ها برای رسیدن به توسعه بخش کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، عضو هیئت مدیره صندوق توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی مازندران، گفت: برای موفقیت فعالیت های این صندوق، نیاز داریم تا میزان تولیدات هر روستا برحسب تعداد نیروها، زمین، زراعت و مکانیزاسیون، با معیار مطمئن و قابل استنادی مشخص شود تا میزان و نقش افراد در تولیدات کشاورزی را به دست آوریم.

علیرضا اشرفی اظهار کرد: نمایندگی صندوق ها را به‎عهده افرادی قرار می دهیم که در مجمع شرکت کنند و پیگیر تصمیمات سهام داران آن شرکت باشند.

* بالا بودن روحیه مشارکت در زنان روستای مازندران مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری کشور نیز با بیان اینکه نخستین صندوق حمایت از توسعه کشاورزی روستایی و عشایری در سال 79 و در روستای فیروزجاه شهرستان بابل تأسیس شد، بیان کرد: این صندوق ها به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری حمایت از صندوق توسعه بخش کشاورزی در مازندران

امضای تفاهم نامه همکاری حمایت از صندوق توسعه بخش کشاورزی در مازندران