مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 16:552015-04-19سياسي

نتیجه رسیدگی اصل 90 به پرونده بورسیه ها به وزیر علوم ارسال شد


در جلسه امروز اعضای کمیسیون بررسی پرونده شکایت از بورسیه ها در دستور کار خود قرار داده بودند که به این پرونده رسیدگی و نتیجه ان طی نامه ای به وزارت علوم ارسال و با این نامه فرهادی ملزم به اجرای مصوبه کمیسیون در خصوص بورسیه ها شد.

- حسین آذین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو ، در تشریح جزییات جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون اصل 90 با حضور اعضای هیئت رییسه و اعضای ثابت در کمیسیون برگزار شد.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون اصل 90 در جلسه امروز بررسی پرونده شکایت از بورسیه ها در دستور کار خود قرار داده بودند که به این پرونده رسیدگی و نتیجه ان طی نامه ای به وزارت علوم ارسال و با این نامه فرهادی ملزم به اجرای مصوبه کمیسیون در خصوص بورسیه ها شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون پرونده داوطلبانی که با شرط سن و معدل بورسیه شده بودند بررسی شد و با لحاظ صلاحیت و بررسی ها مشخص شد این موضوع در شورای مرکزی بورسیه با اخیتاراتی که داشتند و این اختیارات به تأیید وزیر علوم وقت نیز رسیده بود اعزام دانشجو به خارج طبق تحصیل جامع ایثارگران و برنامه پنجم پنج ساله صورت گرفته و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص بورسیه ها درست بوده و دانشجوان همچون قبل دانشجوی بورسیه شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه رسیدگی اصل 90 به پرونده بورسیه ها به وزیر علوم ارسال شد

نتیجه رسیدگی اصل 90 به پرونده بورسیه ها به وزیر علوم ارسال شد