مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 16:052015-04-19بين الملل

تنش در مرز دریایی امارات و عُمان


«یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان در واکنش به این حادثه به رادیو «وصال»این کشور گفت: اماراتی ها از صیادان عمانی شکایت دارند و صیادان عمانی نیز از اماراتی ها شاکی هستند و دلیل این امر عدم ترسیم مرزهای دریایی است.

- یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان در واکنش به این حادثه به رادیو وصال این کشور گفت: اماراتی ها از صیادان عمانی شکایت دارند و صیادان عمانی نیز از اماراتی ها شاکی هستند و دلیل این امر عدم ترسیم مرزهای دریایی است.

گارد دریایی امارات به سمت صیادان عُمانی در شمالی ترین نقطه این کشور تیراندازی کرد و به آنها دستور داد فورا منطقه مذکور را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ساکنان استان مسندم واقع در شمال عُمان اعلام کردند پنجشنبه شب هفته گذشته گارد دریایی امارات هنگام ورود صیادان عمانی به ساحل دبا الحسن (مشترک با امارات) اقدام به شلیک تیر هوایی برای هشدار کرده اند و موتور یک قایق عمانی را هدف قرار داده اند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری البلد ، شاهدان عینی افزوند: گارد امارات از ماهیگیران عمانی خواسته است هر چه زودتر منطقه صید را ترک کنند و در پی این حادثه اوضاع متنشج شده است.

یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان در واکنش به این حادثه به رادیو وصال این کشور گفت: اماراتی ها از صیادان عمانی شکایت دارند و صیادان عمانی نیز از اماراتی ها شاکی هستند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش در مرز دریایی امارات و عُمان

تنش در مرز دریایی امارات و عُمان