مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 15:452015-04-19اجتماعي

اعلام موضع ابتکار نسبت به سگ کشی در شیراز


رییس سازمان محیط زیست در رابطه با سگ کشی اخیر در شیراز گفت: مدیرکل محیط زیست استان فارس اعلام کرد که سرنخ هایی پیدا شده اما برخی از ابعاد موضوع روشن نیست زیرا شهرداری این مسئله را انکار می کند.

- " ، گروهی از حامیان حیوانات و دوستداران حیوانات از تهران، قزوین، کرج و ورامین در اعتراض به سگ کشی در شیراز در مقابل سازمان حفاظت محیط زیست تجمع کردند.

معصومه ابتکار در جمع معترضان به سگ کشی اخیر در شیراز اظهار داشت: حیوان آزاری تحت هر شرایطی قابل قبول نیست و از طریق اداره کل محیط زیست استان فارس پیگیر موضوع هستیم.

مدیرکل محیط زیست استان فارس اعلام کرد که سرنخ هایی پیدا شده اما برخی از ابعاد موضوع روشن نیست زیرا شهرداری این مسئله را انکار می کند.

وی با تأکید بر این که در حمایت از حقوق حیوانات یک خلاء قانونی وجود دارد، گفت: در سازمان حفاظت محیط زیست قوانینی برای حیات وحش وجود دارد اما در خصوص حقوق حیواناتی مانند سگ و گربه قانونی مستقیم دیده نشده است از این رو در تلاشیم چارچوبی قانونی در راستای حمایت از حقوق حیوانات تعریف کنیم تا در زمان وقوع چنین مواردی تکلیف روشن باشد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: تمام مسئولیت این مسئله به عهده شهرداری است و شوراها و دهیاری ها ناظر بر آن هستند و سازمان محیط زیست به طور مستقیم در چنین موضوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موضع ابتکار نسبت به سگ کشی در شیراز

اعلام موضع ابتکار نسبت به سگ کشی در شیراز