مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 15:352015-04-19سياسي

رییس شورای آذربایجان شرقی: وضعیت اتوبان های اطراف شهر تبریز اصلا مناسب نیست


رییس شورای آذربایجان شرقی با انتقاد از اینکه استان آذربایجان شرقی از بودجه ویژه ای به عنوان کریدور بین المللی برخوردار نیست، گفت: وضعیت اتوبان های اطراف شهر، - " از تبریز، احتشام حاجی پور ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز که در قسمت هایی به ارائه گزارش رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی اختصاص داشت، اظهار داشت: یکی از شیرینی های سفر نوروزی به دلیل حضور پلیس و احساس امنیت ناشی از آن است.

وی افزود: با این حال اگر چه در همه دنیا پلیس برای جریمه کردن فرد خاطی به طرف اتومبیل او حرکت کرده و بعد از سلام و احوال پرسی جریمه را به فرد خاطی تحویل می دهد اما متاسفانه رفتار بعضی افراد پلیس در هنگام جریمه کردن در ایران مناسب نیست و از افراد خواسته می شود به طرف پلیس برود.

حاجی پور با اشاره به برخوردهای گاه تحقیر آمیز پلیس با فرد خاطی که عموما در سفرهای نوروزی پدر خانواده در حال سفر است، گفت: این نوع رفتار در پیش چشم فرزندان شخص، رفتار درستی نیست و باعث نارضایتی می شود.

وی همچنین با اشاره به نامناسب بودن وضعیت سرعت گیرهای شهری خواستار تعدیل زمان چراغ قرمزها در شب شد.

رییس شورای استان در بخش دیگری از صحبت هایش با انتقاد از اینکه استان آذربایجان شرقی از بودجه ویژه ای به عنوان کریدور بین المللی برخوردار نیست، گفت: وضعیت اتوبان های اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای آذربایجان شرقی: وضعیت اتوبان های اطراف شهر تبریز اصلا مناسب نیست

رییس شورای آذربایجان شرقی: وضعیت اتوبان های اطراف شهر تبریز اصلا مناسب نیست