مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 14:302015-04-19دانش

تجلیل بسیج دانشجویی کردستان از فعالان علوم آزمایشگاهی استان


همزمان با 30 فروردین روز علوم آزمایشگاهی، فرمانده بسیج دانشجویی کردستان همراه با جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از فعالان علوم آزمایشگاهی استان با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کُرددانش؛" همزمان با 30 فروردین روز علوم آزمایشگاهی، فرمانده بسیج دانشجویی کردستان همراه با جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از فعالان علوم آزمایشگاهی استان با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

این مراسم صبح امروز با حضور علی محمدپناه، مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان؛ یعقوبی، رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و جمعی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان بسیجی با حضور در قسمت آزمایشگاه بیمارستان بعثت و توحید سنندج و همچنین حضور در دو کلاس رشته علوم آزمایشگاهی با اهدای شاخه گل و پخش شیرینی از اقدامات و زحمات فعالان علوم آزمایشگاهی تقدیر کردند.

علی محمدپناه در این مراسم ضمن تبریک این روز گفت: جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود نموده و با فداکاری و گذشت ،سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش های والای انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل بسیج دانشجویی کردستان از فعالان علوم آزمایشگاهی استان

تجلیل بسیج دانشجویی کردستان از فعالان علوم آزمایشگاهی استان