مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 12:402015-04-19ورزشي

سیاسی:شما بگویید استعفایم را به چه کسی بدهم؟!


مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: در چهار ماهی که من زندان بودم اعضای هیأت مدیره مثل کوه پشت من بودند و این خلاف اخلاق است که بدون اجازه آنها استعفا دهم.

حمیدرضا سیاسی در گفت وگو با فارس، در خصوص جلسه نژادفلاح با او برای حل مشکلات باشگاه پرسپولیس گفت: نژادفلاح برای حل مشکلات مالی با برخی مسئولان دیدارهایی داشته و از من هم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کمک خواسته است، من هم به او اعلام کردم که به باشگاه نمی روم، اما او به دفتر من بیاید و تا بنده کمک کنم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تماس هایی هم با من گرفته شده و من از دو جهت خودم را متعهد می دانم که به پرسپولیس کمک کنم اول اینکه باشگاه در حال حاضر نیازمند کمک است و دوم اینکه من به مردم تعهد دارم و نمی توانم زیر تعهدم بزنم.

به طور مثال رضا خالقی فر را از راه آهن به پرسپولیس آوردم اما از زمانی که من به زندان افتادم حتی یک ریال هم به این بازیکن پرداخت نشده و وقتی چنین بازیکن باشخصیتی بلاتکلیف است باید از او حمایت شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیسی ها برای سفر به قطر پول بلیت هواپیما نداشته اند و سازمان لیگ به آنها پول داده تا بتوانند مشکلات شان را حل کنند، اظهار داشت: از این موضوع خبر ندارم اما این را می دانم که اگر سازمان لیگ بخواهد به پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی:شما بگویید استعفایم را به چه کسی بدهم؟!

سیاسی:شما بگویید استعفایم را به چه کسی بدهم؟!