مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 11:152015-04-19سياسي

استاندار مازندران: 6 درصد سمن های کشور در مازندران وجود دارد


6 درصد سمن های کشور در مازندران وجود دارد و می توان از ظرفیت آنها برای مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم.

- " از ساری، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان مازندران که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، اظهار کرد: باید به بررسی شکل گیری مناطق آلوده بپردازیم و در جست وجوی عوامل ایجاد معضلات باشیم تا بتوانیم مشکلات مربوط به آن را رفع کنیم.

وی اضافه کرد: همین که مواد مخدر وجود دارد و کشف می شود، یک معضل است اما باید قبول کنیم که این معضل وجود دارد، در حالی که طی سال های گذشته به صورت سخت افزاری با آن برخورد می شد اکنون باید به دنبال پیشگیری و درمان آن از طریق فرهنگی و اجتماعی باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به وجود چهار درصد جمعیت و 6 درصد سمن های کشور در مازندران، افزود: از ظرفیت سمن ها باید برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر استفاده کنیم.

فلاح جلودار بیان کرد: دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی فعالیت های خود را به خوبی انجام می دهند و در کنار آن باید جایگاه سازمان های مردم نهاد مورد توجه و حمایت قرار گرفته و زمینه توسعه آنها را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: استان مازندران در زمینه مشارکت های مردمی در رتبه های نخست کشور قرار دارد و باید از این ظرفیت ها برای پیشرفت و مبارزه با مشکلات استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: 6 درصد سمن های کشور در مازندران وجود دارد

استاندار مازندران: 6 درصد سمن های کشور در مازندران وجود دارد