مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 11:052015-04-19حوادث

با رضایت اولیای دم جوان 31 ساله محکوم به اعدام در ساوه از طناب دار رهایی یافت


با رضایت اولیای دم جوان 31 ساله که به جرم قتل به قصاص نفس محکوم شده بود، صبح امروز در شهرستان ساوه از طناب دار رهایی یافت.

- دادستان ساوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه اجرای حکم اعدام این جوان اظهار داشت: قاتل جوان 31 ساله ای است که در سال 92 و در هنگام فرار از سرقت یک باب منزل مسکونی جوانی به نام عباس خوش نما را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

حجت الله درودگر تصریح کرد: این جوان هنگامی که به قصد سرقت وارد یک باب منزل مسکونی در روستای آسیابک بند از توابع شهرستان ساوه شده بود، با دیدن اهالی روستا پا به فرار گذاشته که مقتول به تعقیب وی می رود و در نهایت با یکدیگر درگیر می شوند که قاتل با ضربات چاقو مقتول را از پای در می آورد.

وی تصریح کرد: در پی این حادثه پرونده ای در شعبه اول دادگاه کیفری تشکیل و حکم اعدام وی صادر شد و در دیوان عالی کشور به تایید رسید که با پیگیری های خیرین، خانواده مقتول و مسئولان دستگاه قضا امروز و در هنگام اجرای حکم با رضایت اولیای دم از طناب دار رهایی یافت و طعم زندگی مجدد را احساس کرد.

وی بر اساس آیه 32 سوره مائده این عمل حسنه را بسیار با ارزش برشمرد و ابراز امیدواری کرد که شاهد بخشش های بیشتری در امر قصاص محکومان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رضایت اولیای دم جوان 31 ساله محکوم به اعدام در ساوه از طناب دار رهایی یافت

با رضایت اولیای دم جوان 31 ساله محکوم به اعدام در ساوه از طناب دار رهایی یافت