مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 11:052015-04-19سياسي

رییس بنیاد شهید دماوند: دانشگاه آزاد رودهن 400 دانشجوی شاهد و ایثارگر دارد


رییس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن بیش از 400 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر، بزرگترین واحد دانشگاهی در شرق استان تهران است.

- " از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، امیر مرادی در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران که با حضور شجاع رییس این واحد دانشگاهی، پارسا معاون اداری و مالی این واحد، چلاجور معاون دانشجویی واحد، محمدی دبیر ستاد شاهد، صدیفی معاون فرهنگی بنیاد شهید و عبداله بیگی نماینده دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحد رودهن برگزار شد، از عملکرد رییس این واحد دانشگاهی در زمینه رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر تقدیر کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن بیش از 400 دانشجوی شاهد و ایثارگر، به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در شرق استان تهران است.

رییس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند افزود: امیدواریم با برگزاری این گونه جلسات و ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر را برطرف کنیم.

نقی شجاع رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با پیگیری های ستاد شاهد واحد و بنیاد شهید شهرستان دماوند بتوانیم در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید دماوند: دانشگاه آزاد رودهن 400 دانشجوی شاهد و ایثارگر دارد

رییس بنیاد شهید دماوند: دانشگاه آزاد رودهن 400 دانشجوی شاهد و ایثارگر دارد