مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 10:102015-04-19دانش

دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه تبریز برگزار می شود


دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران 15 تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ناصر تقی زادیه، دبیر کنگره با اعلام این خبر گفت: 2300 مقاله به دبیرخانه رسیده که از این تعداد 420 مقاله در قالب سخنرانی و 720 مقاله نیز به صورت پوستر در طول برگزاری این کنگره ارایه می شود.

به گفته وی، در این کنگره که بزرگ ترین رویداد علمی مهندسی عمران در خاورمیانه است، اساتید و محققانی از کشورهای آمریکا، فرانسه ترکیه و محققان برجسته داخلی آخرین یافته های علمی خود را در زمینه های مختلف مهندسی عمران ارایه خواهند کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز یادآور شد: این کنگره در موضوعات مختلف از جمله مهندسی سازه، زلزله، آب، محیط زیست و توسعه پایدار، سازه های هیدرولیکی و دریایی، ژنوتکنیک، راه و حمل و نقل، مدیریت ساخت و .

برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه، دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاری شرکت کنندگان و مقامات عالی رتبه وزارت خانه های راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فنّاوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می شود، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این کنگره سه روزه، در دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه تبریز برگزار می شود

دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه تبریز برگزار می شود