مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 07:452015-04-19سياسي

درخواست میرزایی حکمتی رد شد


هفتم بهمن ماه سال گذشته نیز، وکیل مدافع میرزایی حکمتی از نامه موکلش به حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان خبر داد و گفت: این نامه صحبت هایی است که میرزایی حکمتی به صورت تلفنی با خانواده اش داشته و آنها صحبت های امیر را در قالب نامه و از طریق وزارت .

- هفتم بهمن ماه سال گذشته نیز، وکیل مدافع میرزایی حکمتی از نامه موکلش به حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان خبر داد و گفت: این نامه صحبت هایی است که میرزایی حکمتی به صورت تلفنی با خانواده اش داشته و آنها صحبت های امیر را در قالب نامه و از طریق وزارت خارجه آمریکا به دفتر حافظ منافع در تهران فرستادند.

شعبه 33 دیوان عالی کشور، درخواست اعاده دادرسی امیر میرزایی حکمتی را که به اتهام جاسوسی برای CIA به 10 سال حبس محکوم شده است، رد کرد.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع میرزایی حکمتی در گفت وگو با تسنیم اظهارداشت: پیشتر به وکالت از موکلم، درخواست اعاده دادرسی کرده بودیم که شعبه 33 دیوان، درخواست ما را رد کرد.

وی ادامه داد: هفته آینده مجددا درخواست اعاده دادرسی خواهیم کرد که امیدواریم پذیرفته شود.

امیر میرزایی حکمتی فرزند علی متولد 1983 اهل ایران و مقیم آمریکاست که 16 آذر سال 90 به اتهام همکاری با دولت های متخاصم و سرویس جاسوسی سیا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، دستگیر و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست میرزایی حکمتی رد شد

درخواست میرزایی حکمتی رد شد