مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 07:452015-04-19اقتصادي

تفاهم نامه همکاری میان سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید


تهران / خبرگزاری صدا و سیما / فرهنگی 1394/01/30 تفاهم نامه همکاری میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صندوق کارآفرینی امید با عنوان شیوه نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اقامتگاه های بوم گردی و دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه طبیعت گردی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شیوه نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اقامتگاه های بوم گردی و دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه طبیعت گردی، در قالب تفاهم نامه ای در 12 ماده و 4 تبصره به امضای مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان و علی اصحابی، معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید، رسید.

سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از امضای این تفاهم نامه با ابراز خشنودی از گسترش همکاری های بین دو دستگاه، گفت: همکاری های سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید در حوزه بوم گردی و گردشگری نتایج و ثمرات بسیار مثبتی خواهد داشت.

این شیوه نامه برای پرداخت تسهیلات به منظور اقدامات در زمینه نوسازی، توسعه، تجهیز و بهره برداری از اقامتگاه های بوم گردی با هدف ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و همچنین اعطای تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید

تفاهم نامه همکاری میان سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید