مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 05:252015-04-19سياسي

امام جمعه الیگودرز: ارتش ایران مقتدرترین ارتش دنیاست


امروز ارتش ایران مقتدرترین ارتش دنیاست.

- " از الیگودرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده شنبه شب در جمع مردم این شهرستان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: در زمان طاغوت و مبارزات انقلابیون، گذشته از فرماندهان سرسپرده، بدنه ارتش با مردم همدل و همزبان بوده اند و حتی برخی علیه رژیم طاغوت هم فعالیت داشته اند که این ویژگی را ما در دیگر انقلاب ها ندیده ایم و یقینا امام (ره) اعتقاد ویژه ای به سلامت ارتش داشت.

وی با اشاره به اینکه آمار شهدای ارتش نشان از مجاهدت های آنها در دوران دفاع مقدس دارد افزود: امروزارتش جمهوری اسلامی به ایران مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به بحران قطعی آب شهر الیگودرز در چند روز اخیر و تقدیر از زحمات مسئولان جهت رفع مشکل افزود: مشکل قطعی آب به جهت بارندگی های اخیر و عدم مدیریت صحیح برخی مسئولان به وقوع پیوست و باعث نارضایتی مردم شد.

ارزنده افزود: در بررسی میدانی از منطقه کمندان متوجه شدیم که متاسفانه بالادست انتقال آب الیگودرز جهت احداث دهکده گردشگری به بخش خصوصی واگذار شده است در حالی که این منطقه از جمله مناطق حفاظت شده، اشترانکوه است و با تابلویی نیز حریم آن مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه الیگودرز: ارتش ایران مقتدرترین ارتش دنیاست

امام جمعه الیگودرز: ارتش ایران مقتدرترین ارتش دنیاست