مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 22:502015-04-18سياسي

ولایتی: شلیک موشک به مردم یمن مشکلی از آمریکایی ها و متحدانش حل نمی کند


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش "با توجه به ورود مستقیم آمریکا به جنگ علیه یمن و پیامدهای آن، نظرتان چیست؟" گفت: - رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شلیک موشک به مردم مظلوم یمن مشکلی از آمریکایی ها و متحدانش حل نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در حاشیه دیدار با وزیر خارجه استرالیا در جمع خبرنگاران، گفت: ما با وزیر خارجه استرالیا گفت وگوهای طولانی، سازنده و مثبتی داشتیم و همان طور که وی اشاره کرد در رابطه با همکاری های منطقه ای، بین المللی و دوجانبه گفت وگو کردیم.

وی با بیان اینکه ایران و استرالیا رابطه قدیمی با هم دارند، افزود: در اغلب اوقات روابط ایران و استرالیا سازنده بوده و بار دیگر دو طرف تصمیم گرفتند که این رابطه را از سر گرفته و تقویت کنند.

بعد از گذشت 12 سال این اولین باری است که وزیر خارجه استرالیا به ایران سفر کرده که این نشانه مثبتی است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفر وزیر امور خارجه ایران به استرالیا خبر داد و گفت: در آینده آقای ظریف سفری به استرالیا خواهند داشت و از من نیز دعوت کرده اند که سفری به استرالیا داشته باشم که در فرصت مناسب این کار صورت خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: شلیک موشک به مردم یمن مشکلی از آمریکایی ها و متحدانش حل نمی کند

ولایتی: شلیک موشک به مردم یمن مشکلی از آمریکایی ها و متحدانش حل نمی کند