مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 22:462015-04-18سياسي

اموال دولتی در اختیار هیچ کاندیدایی قرار نگیرد


رییس ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: اموال دولتی در انتخابات آتی نباید در اختیار هیچ کاندیدایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ،" به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، محمدحسین مقیمی در جمع مدیران اجرایی شهرستان شمیرانات با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال افزود: فرمانداران و بخشداران باید در برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دخالت در آن تلاش کنند و در این راستا، ضمن اینکه اموال دولتی در اختیار هیچ کاندیدایی قرار نگیرد، در بی طرفی از کاندیداهای انتخابات دقت شود.

وی ایجاد نشاط سیاسی را یک ضرورت دانست و گفت: بخشداران نشاط سیاسی در شهر، روستا و مناطق عشایری را بیشتر کنند و در این راستا، از احزاب سیاسی شناسنامه دار بهره برده شود.

رییس ستاد انتخابات کشور افزود: گروهی از مدیران که در دولت قبل فعالیت داشتند، اگر قصد ادامه همکاری دارند، بدانند که باید سیاست های دولت را قبول داشته و به آن عمل کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: مدیران دولتی باید بدانند که ما دنبال برخوردهای تند و کند نیستیم و از افراط و تفریط دوری می کنیم و معتقدیم باید برنامه های اعتدالی دولت اجرا شود و به سیاست دولت عمل شود؛ زیرا مردم متوقع هستند که این دولت مشکلاتشان را برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال دولتی در اختیار هیچ کاندیدایی قرار نگیرد

اموال دولتی در اختیار هیچ کاندیدایی قرار نگیرد