مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 22:352015-04-18سياسي

جواب درخواست بازدید از مراکز نظامی را با «سُرب داغ» خواهیم داد


نه تنها اجازه بازدید خارجی ها از مراکز نظامی ایران را نخواهیم داد، بلکه اجازه تفکر پیرامون این موضوع را هم نمی دهیم حتی در رویاهایشان این اجازه را نخواهند داشت که از عادی ترین مکان نظامی ما بازدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک که از شبکه اول سیما در حال پخش است، با اشاره به 29 فروردین روز ارتش گفت: اقدام امام(ره) در حفظ ارتش در برابر تفکر جریانات ضدانقلاب که به دنبال انحالال ارتش بودند، نشان اندیشه ژرف ایشان بود.

وی افزود: البته حضرت امام(ره) در همه مقاطع انقلاب معجزات ذهنی بالایی در اداره انقلاب داشتند ولی خنثی سازی این توطئه و تغییر سیستم دفاعی کشور به یک سیستم دفاعی حامل آرمانهای انقلاب، یک حرکت بسیار دقیق و استراتژیک بود.

محورهای مهم سخنان سردار سلامی به شرح زیر است:* ارتش با رژه ای که امروز برگزار شد، نشان داد به چه استعداد و بلوغی رسیده و سپاه هم خنثی کننده توطئه های دشمن است که این دو در سطح جهانی معتبرند و تا امروز برآورد قدرتهای جهانی و منطقه ای برای عبور از ارتفاع این دو سازمان برومند، بی نتیجه مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب درخواست بازدید از مراکز نظامی را با «سُرب داغ» خواهیم داد

جواب درخواست بازدید از مراکز نظامی را با «سُرب داغ» خواهیم داد