مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 20:502015-04-18پزشكي

برنامه های ملی برای تشخیص و درمان سکته های قلبی و مغزی در کشور


دبیر ستاد کشوری برنامه طرح تحول نظام سلامت از برنامه های ملی برای نظام تشخیص و درمان برای بیماری های اصلی، مانند سکته های قلبی و مغزی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ،" محمد آقاجانی اظهار داشت: در گذشته سلامت در زمره مقوله های دارای اولویت محسوب نمی شد اما در دولت جدید با وجود مشکلات جدی دولت در امر بودجه، حوزه سلامت جزو مقوله های بسیار مهم کشور قرار گرفته و همگان شاهد اثرات آن در جامعه هستند.

دبیر ستاد کشوری برنامه طرح تحول نظام سلامت از برنامه های ملی برای نظام تشخیص و درمان برای بیماری های اصلی، مانند سکته های قلبی و مغزی در سال جاری خبر داد و عنوان کرد.

وی طرح تحول نظام سلامت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: چنانچه برای اجرای هرچه بهتر و دقیق تر این طرح اهمیت قایل نشویم مشکل به وجود می آید.

آقاجانی سال 93 را سالی تاریخ ساز و پر فراز و نشیب و پر هیجان و دشواری برای وزارت بهداشت دانست و گفت: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که دستاوردهای خوبی در این سال داشتیم.

معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص مشکلات فعلی مقوله درمان نیز گفت: تعداد تخت های بیمارستانی در کشور چه تخت های درمانی و چه پژوهشی بسیار محدود است، در حال حاضر به ازای هر یک هزار نفر 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ملی برای تشخیص و درمان سکته های قلبی و مغزی در کشور

برنامه های ملی برای تشخیص و درمان سکته های قلبی و مغزی در کشور