مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 19:252015-04-18اجتماعي

شهردار رشت: مردم رشت برای توسعه شهر صبور باشند


در شهری مانند رشت که در سال 93 شش ماه شهردار آن در حال استیضاح است و شش ماه با سرپرست اداره می شود نمی توان انتظار بیشتری از آن داشت و مردم باید صبور باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، محمدعلی ثابت قدم عصر امروز در نخستین نشست رسانه ای با خبرنگاران این شهر در سال جاری، توسعه شهر رشت را نیازمند نگاه مدیریت شهری با همکاری و صبوری مردم دانست.

وی با بیان اینکه رسانه ها فرهنگ صبوری را در رشت ترویج دهند، تصریح کرد: شهرداری رشت با توجه به نوع کیفیت و کمیت خدمات شهری نباید صرفاً به عنوان یک مقوله عمرانی و وظیفه سنتی بپردازد.

شهردار رشت برقراری توازن بین تقاضای مردم و خدمات را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در شهری مانند رشت که در سال 93 شش ماه شهردار آن در حال استیضاح است و شش ماه با سرپرست اداره می شود نمی توان انتظار بیشتری از آن داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری در این زمینه مقصر نیست، یادآور شد: باید برای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت فکر کنیم.

ثابت قدم متذکر شد: باید بتوانیم شهر رشت را به افق میان مدت و بلند مدت چشم انداز ملی و توسعه نسبی برسانیم مشروط بر اینکه ثبات مدیریت شهری باشد.

وی پایدار کردن مدیریت را ضرورت خواند و گفت: برنامه های شهرداری با توجه به وجود نیروهای جوان بر مبنای انسانی و توسعه شهری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت: مردم رشت برای توسعه شهر صبور باشند

شهردار رشت: مردم رشت برای توسعه شهر صبور باشند