مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 18:502015-04-18سياسي

امام جمعه دورود خواستار شد مشارکت مردم و صنعتگران در تکمیل پروژه مصلای دورود


امام جمعه شهرستان دورود خواستار مشارکت مردم، اصناف و صنعتگران دورودی در تکمیل پروژه مصلای شهر دورود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دورود، حجت الاسلام رضا حقیان عصر امروز در دیدار با مدیران واحدهای سنگ بری شهرستان دورود با بیان اینکه مصلا یکی از نیازهای اساسی شهر دورود به حساب می آید، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و اینکه مصلای فعلی شهر دورود نیز ظرفیت جمعیت فعلی نمازگزاران را ندارد نیاز به تکمیل هرچه سریع تر پروژه مصلا شهر دورود احساس می شود.

وی یادآور شد: نماز جمعه در شهر دورود هر هفته با استقبال گسترده آحاد مردم برگزار می شود و همواره شاهد افزایش تعداد نمازگزاران هستیم و این در شرایطی است که مصلای فعلی گنجایش این حجم از مردم را نداشته و نمازگزاران با مشقت روبرو هستند.

امام جمعه دورود تکمیل مصلا یشهر دورود را امری ضروری بیان کرد و گفت: این پروژه باید سال های گذشته احداث می شد، اما در گذشته آینده نگری لازم مبنی بر افزایش جمعیت و نیاز به فضای بیشتر صورت نگرفته است و امروز با این مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به روند ساخت این پروژه خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده و برپایی جلسات متعدد با مسئولان کشوری و استانی تکمیل این پروژه دوباره در دستور کار دولت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دورود خواستار شد مشارکت مردم و صنعتگران در تکمیل پروژه مصلای دورود

امام جمعه دورود خواستار شد مشارکت مردم و صنعتگران در تکمیل پروژه مصلای دورود