مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 18:052015-04-18فرهنگي

فرماندار بناب خواستار شد تسریع در راه اندازی سینمای دیجیتال در بناب


فرماندار شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب به خاطر برگزاری جشنواره های متعدد از جمله جشنواره تئاتر و جشنواره سراسری شعر غدیریه، - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بناب، ولی الله فرج اللهی عصر امروز در جلسه کار گروه امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب ورزش را یکی از راهکارهای اصلی مقابله آسیب ها دانست و اظهار داشت: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی و برگزاری ورزش های همگانی و همایش های پیاده روی خانوادگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: توجه به ورزش قهرمانی نیز مورد تأکید است که هیئت های ورزشی باید برای تقویت ورزشکاران برای کسب عناوین قهرمانی تلاش کنند.

فرماندار شهرستان بناب تصریح کرد: خوشبختانه با وجود محدودیت های مالی دولت توجه به ورزش را در اولویت کارهای خود قرار داده است و امیدواریم استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرج اللهی از آغاز احداث دو باب سالن ورزشی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در روستاهای بناب خبر داد و گفت: سالن های ورزشی روستاهای چلقایی و روشت بزرگ نیز تکمیل شده و آماده بهره برداری هستند که به زودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بناب خواستار شد تسریع در راه اندازی سینمای دیجیتال در بناب

فرماندار بناب خواستار شد تسریع در راه اندازی سینمای دیجیتال در بناب