مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 17:552015-04-18بين الملل

انصارالله قطعنامه شورای امنیت را محکوم کرد


شورای سیاسی انصار الله در این بیانیه از مواضع کشورهای دوست که با تجاوزگری علیه یمن و مشارکت در آن مخالفت کردند قدردانی کرد و به برخی از کشورها در خصوص وارد شدن در این تجاوزگری نیز هشدار.

- شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد واکنش نشان داد و تاکید کرد که این شورا جنایت ائتلاف تجاوزگری را نادیده انگاشته و به موفقیت های مردم یمن علیه القاعده و داعش اشاراه نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المسیره، شورای سیاسی جنبش انصار الله در این بیانیه اعلام کرد: قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیشتر موارد حامی ائتلاف تجاوزگر است و جنایت های این ائتلاف را نادیده گرفته است.

ملت یمن از هدف خود در تشکیل دولت عادل و مستقل با وجود همه مشکلات و چالش ها چشم پوشی نخواهد کرد.

این شبکه افزود: شورای سیاسی انصار الله در این بیانیه افزوده است قطعنامه شورای امنیت با هدف نجات دادن عناصر القاعده و داعش که ضربات سنگینی از ارتش، نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی دریافت کرده است صادر شد.

این قطعنامه توافق صلح و شراکت ملی را - با وجود اینکه در قطعنامه های قبلی شورای امنیت بر آن تاکید شده بود و یکی از پایه های تلاش های عملی و سیاسی به شمار می رود- نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله قطعنامه شورای امنیت را محکوم کرد

انصارالله قطعنامه شورای امنیت را محکوم کرد