مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 16:502015-04-18پزشكي

امسال صورت می گیرد افتتاح درمانگاه سرپایی بیمارستان امام حسین (ع) رفسنجان


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: درمانگاه سرپایی بیمارستان 96 تختخوابی امام حسین (ع) رفسنجان در سال جاری افتتاح می شود.

- " از رفسنجان، علی راوری بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: بیمارستان 96 تختخوابی امام حسین (ع) رفسنجان توسط خانواده مرحوم نظری در دست احداث بود که در حال حاضر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: روند پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 60 درصد است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و زمان بندی شده این بیمارستان تکمیل شود و در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران گام بزرگی برداشته شود.

راوری خاطرنشان کرد: درمانگاه های سطح شهرستان جوابگو نیست و ساخت بیمارستان 96 تختخوابی امام حسین (ع) توسط خیر در زمینه جایگزینی این بیمارستان با بیمارستان مرادی و زایشگاه نیک نفس اقدامی مهم در عرصه ارائه خدمات درمانی به مردم است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: امیدواریم با نیت خیرخواهانه و سلامت محور مسئولان شهرستان شاهد حل مشکلات بهداشت و سلامت شهرستان در راستای تامین اعتبارات برای پیشبرد پروژه های بهداشتی و درمانی در شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال صورت می گیرد افتتاح درمانگاه سرپایی بیمارستان امام حسین (ع) رفسنجان

امسال صورت می گیرد افتتاح درمانگاه سرپایی بیمارستان امام حسین (ع) رفسنجان