مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 16:402015-04-18پزشكي

مدیر عامل مهرانه استان زنجان: آموزش و پیشگیری از اولویت های انجمن مهرانه است


مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی(مهرانه) استان زنجان گفت: آموزش و پیشگیری از برنامه های اولویت دار این انجمن به شمار می رود.

- " ضمن تقدیر از فعالیت این خبرگزاری در انعکاس خبرها و وقایع استان اظهار داشت: نوع فعالیت خبرنگاران این خبرگزاری در انعکاس همه جانبه و بدون حاشیه وقایع جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از روند فعالیت انجمن بعد از راه اندازی کلینیک تخصصی سرطان و دستگاه رادیوتراپی آن گفت: از زمان راه اندازی این محل 301 نفر در آن پذیرش شده و 160 نفر هم ترخیص شده اند.

مدیر عامل مهرانه استان زنجان مبلغ برآورد شده برای خدمات ارائه شده به بیماران مراجعه کننده را یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: تا کنون برنامه ای برای دریافت حق الزحمه از بیماران تدوین نشده است.

وی با بیان اینکه مهرانه درصدد فرهنگ سازی برای کمک در قبال دریافت خدمات از کلینیک تخصصی مهرانه است، افزود: برای رایج کردن این فرهنگ زمان لازم است.

وثوق از خرید دستگاه دوم رادیوتراپی برای کلینیک تخصصی سرطان زنجان خبر داد و گفت: با اعلام نیاز این مرکز به این دستگاه، دو جوان زنجانی مقیم مرکز کشور، آن را خریداری کرده و تحویل کلینیک داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل مهرانه استان زنجان: آموزش و پیشگیری از اولویت های انجمن مهرانه است

مدیر عامل مهرانه استان زنجان: آموزش و پیشگیری از اولویت های انجمن مهرانه است