مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 16:302015-04-18فرهنگي

با حضور جمعی از مسئولان مجموعه شعر نیمه ها به خالی نزدیک ترند رونمایی شد


مراسم رسمی رونمایی از مجموعه شعر نیمه ها به خالی نزدیک ترند در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار شد.

- " از خرمشهر، عصر امروز طی مراسمی، از کتاب نیمه ها به خالی نزدیک ترند اثر سمیرا چراغ پور با حضور رضا مردانی سرپرست ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی، رحیم محمدی پارسا رییس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر و روسای برخی انجمن های هنری و اعضای انجمن شعر خرمشهر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس این شهر رونمایی شد.

این مجموعه شعر 120 صفحه ای، دومین اثر مولف بوده که شامل 45 غزل است و توسط انتشارات صفیرا در سال 93 با تیراژ یکهزار و 200 نسخه به انتشار رسیده است.

طبق اظهارات چراغ پور، مولف این اثر ادبی، در مجموعه شعر نیمه ها به خالی نزدیک ترند ، سعی شده نواقص و اشکالات مجموعه نخست این شاعر رفع شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر در این مراسم سخن گفت و تلاش های هنرمندان و نویسندگان خرمشهری را برای خلق آثار هنری، ستودنی خواند.

انتهای پیام/72021/ش10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد با توجه به جابجایی سرورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور جمعی از مسئولان مجموعه شعر نیمه ها به خالی نزدیک ترند رونمایی شد

با حضور جمعی از مسئولان مجموعه شعر نیمه ها به خالی نزدیک ترند رونمایی شد