مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 16:302015-04-18اقتصادي

رییس شبکه دامپزشکی بم خبر داد معدوم سازی بیش از 2.5 تن فرآورده دامی در بم


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بم از معدوم سازی 2 هزار و 850 کیلوگرم فرآورده خام دامی از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- مسعود اسدی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: کنترل و نظارت بر فرآورده های خام دامی یکی از مهم ترین وظایف دامپزشکی است، زیرا بخش اعظمی از بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام ریشه در مصرف فرآورده های خام دامی آلوده و غیر بهداشتی دارد.

وی بیان کرد: بر اساس قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و بهداشتی، اعمال نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و توزیع این فرآورده ها بر عهده سازمان دامپزشکی کشور است، لذا توجه به این موضوع و همکاری با دستگاه های ذیربط می تواند در پیشبرد اهداف تعیین شده در محور سلامت اثرگذار باشد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بم از شهروندان خواست به منظور رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از بیماری های قایل انتقال نسبت به بررسی تاریخ تولید و انقضا به منظور رعایت عمر ماندگاری فرآورده اهتمام لازم را داشته باشند و همچنین توجه به ممهور بودن گوشت قرمز به مهر کشتارگاه و نصب لیبل به منظور تشخیص تفریقی فرآورده سالم از ناسالم را ضروری است.

اسدی پور گفت: به منظور اجرای طرح ردیابی فرآورده های خام دامی با هدایت و مشاوره اداره کل دامپزشکی استان کرمان از ابتدای سال جاری سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه دامپزشکی بم خبر داد معدوم سازی بیش از 2.5 تن فرآورده دامی در بم

رییس شبکه دامپزشکی بم خبر داد معدوم سازی بیش از 2.5 تن فرآورده دامی در بم