مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 15:202015-04-18سياسي

تجربه دفاع مقدس دنیای غرب را پای میز مذاکره آورد


رییس مرکز پژوهش‏ های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خون پاک شهیدان، تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است گفت: تجربه دفاع مقدس دنیای غرب را به پای میز مذاکره آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم جلالی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در اجلاسیه شهدای شهرستان میامی که با حضور مردم و مسئولان در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه عظمت و شکوه ایران در دنیا به برکت خون شهیدان و امام شهدا است افزود: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسیر شهدا مسیر پرافتخاری است و آفرین برملت ایران که این گونه دلاورمردانه ایستادگی کردند.

جلالی در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز دنیای غرب به پای میز مذاکره می‏ نشینند به دلیل تجربه ای است که از دفاع مقدس دارند و آنها ایستادگی ملت شریف ایران را دیده اند.

سخنان نتانیاهو باید مستقیم از صداوسیما پخش می شدوی گفت: وقتی نخست وزیر اسراییل به کنگره آمریکا می‏رود و سخنرانی می‏کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه دفاع مقدس دنیای غرب را پای میز مذاکره آورد

تجربه دفاع مقدس دنیای غرب را پای میز مذاکره آورد