مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 15:202015-04-18سياسي

آغاز به کار مدرسه عالی سینما در اردیبهشت ماه


از چهره های شاخص سینمایی مثل مجید مجیدی، ناصر تقوایی و لیلا حاتمی می توان به عنوان اعضای هیأت مدیره مدرسه عالی سینما نام برد ضمن اینکه ریاست آن به عهده رییس سازمان سینمایی کشور است.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتشار خبر تأسیس مدرسه عالی سینما از سوی ریاست سازمان سینمایی گفت: تقریبا از زمان تشکیل دولت یازدهم تأسیس مدرسه عالی سینما به همت سازمان سینمایی کلید خورد.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به اهمیت و نقش سینما در تقویت فرهنگ عمومی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه ریزی برای تحقق تأسیس مدرسه عالی سینما بنا بر توصیه های مقام معظم رهبری و رییس جمهور در رابطه با ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت سینمای کشور صورت گرفت.

وی در ادامه به زمان بازگشایی این مدرسه اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شده است در اردیبهشت ماه سال جاری، مدرسه عالی سینما آغاز به کار کند.

مدرسه عالی سینما به صورت هیأت امنایی اداره می شودنوش آبادی در ادامه با بیان اینکه مدرسه عالی سینما به صورت هیأت امنایی اداره خواهد شد، اشاره کرد: این مدرسه مثل بنیاد سینمایی فارابی اداره خواهد شد و می تواند نقش مفید و مؤثری در حمایت فیلمسازان و اصحاب سینما داشته باشد همچنین از چهره های شاخص سینمایی که از اعضای هیأت امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مدرسه عالی سینما در اردیبهشت ماه

آغاز به کار مدرسه عالی سینما در اردیبهشت ماه