مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 14:552015-04-18بين الملل

رأی اعتماد پارلمان افغانستان به وزرای پیشنهادی جدید دولت وحدت ملی+اسامی وزرا


نشست پارلمان افغانستان که برای رأی اعتماد به 16 وزیر پیشنهادی دولت از صبح آغاز شده بود با رای اعتماد به آنان به کار خود پایان داد.

- " به نقل از شبکه تلویزیونی طلوع نیوز ، نشست پارلمان افغانستان برای رأی اعتماد به 16 وزیر پیشنهادی دولت که از صبح آغاز شده بود با رای اعتماد نمایندگان به این افراد به کار خود پایان داد.

در همین حال وزارت خارجه افغانستان با ارسال نامه ای به پارلمان این کشور بیان داشت: بر اساس اعلام سفارت آمریکا در کابل، تابعیت دوم عبدالباری جهانی نامزد وزارت اطلاعات و فرهنگ لغو شده و وی پس از این فقط با اخذ ویزا می تواند به آمریکا سفر کند.

بنابراین گزارش، بر اساس آرای اخذ شده، بصیر احمد عثمانی با 168 رأی تایید، 36 رأی منفی، 5 رای باطله و 29 رای ممتنع به عنوان وزیر انرژی و آب از پارلمان رای اعتماد گرفت.

اسدالله حنیف بلخی با 161 رأی تایید، 27 رأی منفی، 24 رای باطله و 25 رای ممتنع به عنوان وزیر آموزش و پروش از پارلمان رای اعتماد گرفت.

فریده مهمن با 184 رأی تایید، 31 رأی منفی، 5 رای باطله و 18 رای ممتنع به عنوان وزیر تحصیلات عالی موفق به اخذ رای اعتماد از پارلمان شد.

اسدالله ضمیر با 192 رأی تایید، 28 رأی منفی، 4 رای باطله و 15 رای ممتنع به عنوان وزیر زراعت موفق به اخذ رای اعتماد از پارلمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی اعتماد پارلمان افغانستان به وزرای پیشنهادی جدید دولت وحدت ملی+اسامی وزرا

رأی اعتماد پارلمان افغانستان به وزرای پیشنهادی جدید دولت وحدت ملی+اسامی وزرا