مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 14:452015-04-18سياسي

استاندار خوزستان خبر داد آغاز به کار انتخابات با دستور وزیر کشور


آغاز به کار انتخابات با دستور وزیر کشور انجام شده است.

- " از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در هم اندیشی فرمانداران و بخشداران خوزستان در راستای اجرای سیاست های دولت که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید در یک محیط اخوت و برادری وظایف خود را در چارچوب قانون و با رعایت حرمت ها انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه در زمان برگزاری انتخابات باید مباحثی که ممکن است به بحران تبدیل شود را کنترل کنیم، افزود: این استان برای بحث انتخابات حساسیت های خودش را دارد، در برگزاری انتخابات نباید جهت دار بوده و یا اینکه جانبداری کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان باید حرکت و سازندگی را به دنبال داشته باشد و عظیم و بی سر و صدا کار کرد در غیر اینصورت نمی توان آن چنان که انتظار می رود کارها را پیش برد.

مقتدایی با بیان اینکه آغاز به کار انتخابات با دستور وزیر کشور انجام شده است، گفت: حساسیت در خوزستان به دلیل تنوع قومی بالا بوده و بنابراین باید به برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرا مردم بیشتر توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که پای صندوق های رای می ایستند باید امانتدار باشند خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید در خصوص تعیین این افراد تصمیم گیری و انسان های عادل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان خبر داد آغاز به کار انتخابات با دستور وزیر کشور

استاندار خوزستان خبر داد آغاز به کار انتخابات با دستور وزیر کشور