مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 14:152015-04-18سياسي

امام جمعه ابرکوه: شوراها نقش خود را برای یاری دولت جدی تر دنبال کنند


امام جمعه ابرکوه از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا نقش خود را برای یاری دولت، جدی تر دنبال کنند.

- " از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، پیش از ظهر امروز در نخستین نشست شوراهای اسلامی استان های فارس و یزد به میزبانی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: این نشست مشترک یکی از مظاهر برجسته و الگویی از همدلی و همزبانی دولت و مردم است که امسال به صورت ویژه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: زمانی که تبادل نظر در بین شوراهای اسلامی دو استان یزد و فارس صورت می گیرد، نقاط ضعف و قوت و رمز موفقیت شوراهای دو استان رصد می شود و این اقدام به طور قطع در ارتقا خدمت رسانی به مردم و همکاری با دولت برای رفع مشکلات ثمربخش خواهد بود.

وی ادامه داد: شوراها به طور قطع مهم ترین حلقه اتصال دولت و ملت هستند و باید با توجه به اعتماد مردم به شوراها و شناخت پتانیسیل ها، نقش این نهاد مشورتی برای یاری رسانی به دولت به صورت جدی تر دنبال شود که این امر با توجه به شعار امسال دارای ضرورت بیشتری است.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: شوراها می توانند در زمینه تحقق همدلی و هم زبانی دولت و ملت نقشی اساسی ایفا کنند زیرا اصل و اساس تشکیل شوراها، ایجاد یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بوده است و شوراها اکنون باید به این وظیفه خود با دقت بیشتری عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: شوراها نقش خود را برای یاری دولت جدی تر دنبال کنند

امام جمعه ابرکوه: شوراها نقش خود را برای یاری دولت جدی تر دنبال کنند