مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 11:552015-04-18ورزشي

در قسمت سبک های آزاد بانوی کاراته کای قم عضو تیم ملی کاتای ایران شد


نایب رییس هیئت کاراته استان قم از انتخاب بانوی کاتاروی قم برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی کشورمان به رقابت های قهرمانی جهان خبر داد.

- هاجر عبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هدف از تشکیل اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در بخش سبک های آزاد و معرفی اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی سبک های آزاد کاراته بانوان ایران، آماده سازی نفرات دعوت شده برای اعزام به رقابت های برون مرزی 2015 است.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی سبک های آزاد کاراته بانوان ایران در حالی اسامی نفرات به اردوی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی را اعلام کرد که خوشبختانه نام یکی از بانوان مستعد و توانای کاراته قم در بخش کاتا نیز بین آنها قرار دارد.

نایب رییس هیئت کاراته استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، تیم ملی سبک های آزاد کاراته ایران قرار است در مسابقات جهانی 2015 این سبک حضور یابد، به همین خاطر اردوی آماده سازی تشکیل شده تا نفرات این تیم در بهترین شرایط آمادگی برای مقابله با رقبای مطرح خارجی قرار بگیرند.

وی از احتمال تغییر میزبان برگزاری رقابت های کاراته سبک های آزاد خبر داد و عنوان کرد: این دوره از مسابقات پیش از این قرار بود با حضور چهره های مطرح هر 2 بخش کاتا و کومیته به میزبانی کشور ژاپن برگزار شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قسمت سبک های آزاد بانوی کاراته کای قم عضو تیم ملی کاتای ایران شد

در قسمت سبک های آزاد بانوی کاراته کای قم عضو تیم ملی کاتای ایران شد