مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 11:452015-04-18ورزشي

به بهانه اعتراضات تکراری سرخپوشان پایتخت شکست پرسپولیس و تکرار بهانه جویی ها


همانطور که انتظار می رفت سرخپوشان پایتخت بازهم پس از شکست دو بر یک تیمشان در ورزشگاه آزادی باب بهانه را مناسب دیده و به توجیه شکست برابر سپاهان پرداختند.

- " از اصفهان، سپاهان باز هم در دیداری جنجالی، حساس و نفس گیر به مصاف سرخپوشان پایتخت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک و در دقایق پایانی شکست دهد.

بازی های گذشته این دو تیم همواره پر از حاشیه و جنجال های خودساخته بازیکنان سرخپوش پایتخت پس از شکست هایشان برابر سپاهان بوده است به نحوی که این موضوع طی سالیان گذشته به روندی تکراری بدل گشته که برای هواداران سپاهان دیگر شنیدن این بهانه ها به موضوعی خنده دار تبدیل شده است.

همانطور که انتظار می رفت سرخپوشان پایتخت بازهم پس از شکست دو بر یک تیمشان در ورزشگاه آزادی باب بهانه جویی را باز دیده و به توجیه شکست برابر سپاهان پرداختند.

نکته جالب توجه در بازی هفته گذشته دو تیم همراهی عادل فردوسی پور با اشتباهات داوری به ظاهر به زیان پرسپولیس بود تا جایی که این گزارشگر محبوب و مردمی باز هم نتوانست جلوی احساسات پرسپولیسی خودش را بگیرد و با گزارش یک طرفه خود فضا را به گونه ای برای اعتراضات هواداران و بازیکنان سرخپوش فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه اعتراضات تکراری سرخپوشان پایتخت شکست پرسپولیس و تکرار بهانه جویی ها

به بهانه اعتراضات تکراری سرخپوشان پایتخت شکست پرسپولیس و تکرار بهانه جویی ها