مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 11:152015-04-18فرهنگي

فرماندار اهر خواستار شد ایجاد خانه تئاتر در اهر


فرماندار اهر خواستار ایجاد خانه تئاتر در اهر شد و گفت: ایجاد مراکز فرهنگی هنری و برنامه سازی مناسب در این زمینه گامی عملی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

- " از اهر، سیدمحمد عابدی صبح امروز در جمع هنرمندان شهرستان اهر با اشاره به پیشینه فرهنگی هنری این شهرستان، وجود ظرفیت های هنری و فرهنگی در این شهرستان و علاقه مندی قشر جوان و تحصیل کرده به عرصه های مختلف فرهنگی و هنری به خصوص هنرهای نمایشی و تئاتر، ایجاد خانه تئاتر در شهرستان اهر را به عنوان مرکز منطقه ارسباران ضروری برشمرد.

وی گفت: تلاش مسئولان شهرستان توسعه مکان های فرهنگی هنری با تنوع بخشی به برنامه های مرتبط بوده که امیدواریم با تعامل و همکاری نهادهای فرهنگی استان و شهرستان بتوانیم گام های عملی در این زمینه برداریم.

عابدی ایجاد مراکز فرهنگی هنری و برنامه سازی مناسب در این زمینه را گامی عملی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان ذکر کرد و بر تعامل و همفکری برای تقویت برنامه های فرهنگی دولت تدبیر و امید تأکید کرد.

در این مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه ای که در امر اطلاع رسانی هشتمین جشنواره تئاتر استانی نقش داشتند با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم اهر و هریس و مسئولان شهرستان قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اهر خواستار شد ایجاد خانه تئاتر در اهر

فرماندار اهر خواستار شد ایجاد خانه تئاتر در اهر