مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 10:202015-04-18سياسي

پس از لغو تحریم ها باید جلوی واردات بی رویه قطعات خودرو را بگیریم


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر توافقات لوزان به صورت قطعی صورت پذیرد، واردات بعضی کالاها از جمله خودرو و قطعات یدکی آن آسان تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به کیفیت خودروهای ساخت داخلی تصریح کرد: خودروسازان می بایست به دنبال طراحی خودروهای با کیفیت بالا باشند.

آنها می بایست مبتکران، مخترعان و طراحان بسیاری که در کشور هستند را به کار گیرند تا به ایشان در تولید خودروهای با کیفیت کمک کنند.

نماینده مجلس با اظهار امیدواری نسبت به قطعی شدن توافقات لوزان گفت: توافقات هنوز قطعی نشده اما امیدواریم طرف مقابل پای حرف های خودش بماند.

گر چه قرار نیست که توافقات 5+1 تحول اقتصادی در کشور به وجود بیاورد اما در زمینه های دیگر تاثیرات مثبتی به وجود خواهد آورد.

موسوی درباره تحولات صنعت خودرو با اشاره به این توافقات افزود: اگر توافقات به صورت قطعی صورت پذیرد، واردات بعضی کالاها از جمله خودرو آسان تر می شود.

این موضوع در صورتی که خودروسازان کیفیت خودروهایشان را بهبود نبخشند، صدمات زیادی به ایشان وارد خواهد کرد.

وی درباره رونق یافتن صنعت خودروسازی پس از توافقات بیان کرد: لغو شدن برخی از تحریم ها سبب می شود تعدادی از قطعات خودرویی و لوازم یدکی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از لغو تحریم ها باید جلوی واردات بی رویه قطعات خودرو را بگیریم

پس از لغو تحریم ها باید جلوی واردات بی رویه قطعات خودرو را بگیریم