مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 فروردین 1394 ساعت 08:452015-04-17ورزشي

برنامه کامل مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال اعلام شد


برنامه و محل مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال 2015 مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، لیگ جهانی والیبال در سال 2015 با حضور 32 تیم در سه سطح از هشتم خردادماه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم این رقابت ها با آمریکا (قهرمان لیگ جهانی)، روسیه (قهرمان المپیک) و لهستان (قهرمان جهان) همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران که از 15 فروردین ماه تمرینات آماده سازی خود را با حضور 38 بازیکن در دو گروه آغاز کرده است، در مرحله بین قاره ای این رقابت ها 12 مسابقه برگزار خواهد کرد.

ملی پوشان کشورمان در شش دیدار نخست در خانه حریفان به ترتیب مقابل آمریکا، لهستان و روسیه به میدان می روند و سپس در شش بازی خانگی میزبان تیم های آمریکا، لهستان و روسیه خواهند بود.

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال به وقت تهران به شرح زیر است: شنبه، نهم خردادماه - آمریکا آمریکا - ایران ساعت 6:30 صبح یکشنبه 10 خردادماه به وقت تهران در سالن دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس یکشنبه، دهم خردادماه - آمریکا آمریکا - ایران ساعت 3:30 بامداد دوشنبه 11 خردادماه به وقت تهران در سالن دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس جمعه، 15 خردادماه - لهستان لهستان ایران ساعت 22:45 به وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کامل مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال اعلام شد

برنامه کامل مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال اعلام شد