مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 فروردین 1394 ساعت 19:402015-04-11حوادث

جزییات کشف جسد کودک چهار ساله در گلستان


جنازه این کودک چهارساله خوزستانی روز گذشته /جمعه/ در نزدیکی نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان توسط یک چوپان بومی پیدا شد.

- مسوولان ذیربط در گلستان با اشاره به کشف جسد کودک چهارساله در نقطه مرزی اینچه برون این استان، برداشت اعضای بدن و یا وجود هر گونه آثار ضرب و جرح را رد کردند.

در این رابطه فرماندار ویژه گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه جسد کشف شده کاملا سالم است، گفت: پس از اعلام مفقود شدن یک کودک چهارساله طی چند روز گذشته، پیگیری و جستجوی گسترده ای با بسیج نیروهای محلی انجام و ساعت 11 روز گذشته جسد این کودک در فاصله یک کیلومتری از محل گم شدن در حوالی مرز اینچه برون کشف شد.

محمد حمیدی اضافه کرد: در این خصوص دستگاههای ذیربط و پلیس آگاهی اقدامات لازم را انجام داده و جسد برای بررسی های بیشتر در خصوص زمان و علت دقیق فوت به پزشکی قانونی استان گلستان در گرگان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه هم اینک پرونده در دستگاه قضایی در دست بررسی است، افزود: دلیل مرگ هنوز مشخص نیست اما هیچگونه خراشیدگی و یا آسیب ناشی از ضرب و جرح بر روی جسد این کودک مشاهده نشده است.

در همین رابطه مدیرکل پزشکی قانونی گلستان تعیین زمان دقیق مرگ کودک چهارساله خوزستانی را منوط به ارزیابی های بیشتر پزشکی و انجام آزمایشات بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کشف جسد کودک چهار ساله در گلستان

جزییات کشف جسد کودک چهار ساله در گلستان