مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 فروردین 1394 ساعت 20:552015-04-09حوادث

4 کارگر نیروگاه شیروان جان باختند


معاون فرماندار شهرستان شیروان از مرگ چهار کارگر در نیروگاه برق سیکل ترکیبی شیروان به دلیل سقوط از ارتفاع 50 متری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در حالیکه شماری از کارگران این نیروگاه مشغول کار بر روی قسمت برج خنک کننده این نیروگاه و جابجایی قالب های بدنه بتن ریزی شده آن بودند بر اثر سقوط از ارتفاع جان باختند.

محمد عوض زاده با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: این حادثه حدود ساعت 14 امروز پنجشنبه رخ داد و یک نفر از کارگران نیز به دلیل صدمه شدید به بیمارستان منتقل شد.

وی ارتفاع برخ خنک کننده نیروگاه برق سیکل ترکیبی شیروان را 50 متر عنوان کرد و گفت: متاسفانه سقوط پنج تن از کارگران از این ارتفاع موجب شد تا شاهد این حادثه تلخ باشیم.

معاون سیاسی فرماندار شیروان با تسلیت این حادثه به خانواده جان باختگان افزود: دو نفر از جان باختگان این حادثه از اهالی شیروان و دو تن دیگر از اهالی رشت و اردبیل هستند.

عوض زاده گفت: به محض وقوع این حادثه نیروهای امدادی اعم از آتش نشانی و هلال احمر در محل حاضر و کار انتقال مصدوم این حادثه و اجساد جان باختگان را انجام دادند.

عوض زاده تصریح کرد: براساس آخرین اطلاع، مصدوم این حادثه که او نیز از اهالی اردبیل است ابتدا به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان منتقل اما به دلیل شکستگی های مختلف ساعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کارگر نیروگاه شیروان جان باختند

4 کارگر نیروگاه شیروان جان باختند