مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 فروردین 1394 ساعت 15:102015-04-09اجتماعي

برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج در دانشگاه پیام نور شاهرود


رییس دانشگاه پیام نور شاهرود از برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج و زندگی در این دانشگاه خبر داد.

- علی شاهینی رییس دانشگاه پیام نور شاهرود گفتگو با خبرگزاری دانشجو در سمنان"، گفت: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و مهارت های پیش از ازدواج در سالن کنفرانس این دانشگاه طی دو روز با حضور دانشجویان برگزار خواهد شد.

علی شاهینی افزود: در راستای ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی و افزایش آگاهی دانشجویان و به منظور اجرای طرح های آموزشی مهارت های زندگی و آموزشی پیش از ازدواج ویژه دانشجویان با همکاری اداره بهزیستی شهرستان شاهرود این کارگاه برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: ارتقای سلامت روان دانشجویان، توانمند سازی آنان در مقابله با آسیب های روانی اجتماعی محیط دانشگاه، پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و مشکلات رفتاری همچون سیگار، ترویج ارزش های انسانی و اجتماعی مثل دوستی، صداقت، قانونمندی و افزایش رضایتمندی و پایداری زندگی مشترک و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، همسر آزاری و کودک آزاری از اهداف برگزاری این کارگاه ها می باشد.

علی شاهینی افزود: خودآگاهی، مدیریت خشم، مدیریت استرس، مهارت حل مسئله و تصمیم گیری، مهارت های ارتباطی، تفکر خلاقانه، تفکر نقدانه از محورهای مهم است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج در دانشگاه پیام نور شاهرود

برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج در دانشگاه پیام نور شاهرود